Обслуговування автокондиціонера в Черкасах
- Вартість від 1000 грн
- Час від 30 хвилин
Досвід
З 1994 року професійно ремонтуємо стартери легкових та вантажних авто
Гарантія
Надаємо 12 місяців гарантії на послуги, запчастини та агрегати
Оперативність
Виконуємо якісний ремонт у найкоротші терміни
Зручна оплата
Оплачуйте готівкою, картою або на розрахунковий рахунок з ПДВ
Ціни на обслуговування автокондиціонера в Черкасах
Послуга | Ціна |
---|---|
Обслуговування та заправка автокондиціонера | |
Заправка (обслуговування) системи А/С легкового автомобіля холодоагентом (фреоном) R134 до 1кг | 1200 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С вантажного автомобіля / автобуса / спецтехніки холодоагентом (фреоном) R134 до 1кг | 1200 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С легкового автомобіля холодоагентом Honeywell (фреоном) R1234y | 500 грн + стоимость фреона Honeywell (5 грн/1 г) |
Заправка (обслуговування) системи А/С під холодоагент 1234y легкового автомобіля холодоагентом (фреоном)R134 | 890 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С електромобіля, гібридного авто з електричним компресором холодоагентом (фреоном)R134 до 1кг | 890 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С електромобіля, гібридного авто з електричним компресором холодоагентом (фреоном)1234y | 500 грн + стоимость фреона Honeywell (5 грн/1 г) |
Відгуки про обслуговування автокондиціонера в Черкасах
Коли потрібен ремонт
Ознаки
- Зниження ефективності охолодження незалежно від температури за бортом
- Підвищений шум після включення та вимкнення кондиціонера
- Запах фреону в салоні, неприємний запах як при працюючому, так і при вимкненому пристрої
- Візуально помітні ушкодження, протікання фреону, замаслювання радіатора, компресора, випарника
- Самовільне вимикання кондиціонера, надто часте включення компресора
Наслідки
- У магістраль потрапляє повітря разом із вологою та пилом. Усередині магістралі та агрегатів утворюється корозія та грязьові пробки. Кліматична система поступово руйнується
- Падіння тиску призводить до частого включення компресора, а це тягне за собою прискорене зношування як самого компресора, так і муфти включення. Також страждає осушувач, поступово забиваючись окисами.
Кваліфіковані майстри СТО Генстар пропонують скористатися послугами та перевагами автосервісу у Черкасах:
- Безкоштовний замір тиску у магістралях кондиціонера.
- Заміна салонного повітряного фільтра.
- Комплексне обслуговування кондиціонера згідно з регламентом та технологічними картами виробника.
- Комп’ютерна діагностика кліматичного встановлення.
- Заправка фреоном марок R744, R1234yf, R134a, R12, R404a/R507.
- Заправка мастилом та флюоресцентним пігментом.
- Заміна ущільнювачів магістралі.
- Обслуговуються будь-які типи кондиціонерів.
- Обслуговування та заправка кондиціонерів виконуються на сучасному імпортному устаткуванні.
- Гарантія на роботу та комплектуючі — 12 місяців або 20 000 пробігу.
- СТО працює щодня з 8 до 20 години без вихідних.
- Оплата в будь-який зручний для клієнта спосіб — готівковий, безготівковий розрахунок, банківська картка.
- Мінімальна ціна та найкоротші терміни — від 300 гривень, від 30 хвилин.
Автомобільні кліматичні системи вважаються досить надійними. Проте її агрегати вразливі перед сильними навантаженнями, вібраціями, механічними впливами. Крім того, важливо регулярно проводити обслуговування автокондиціонера, щоб максимально продовжити його ресурс та уникнути дорогого ремонту. У цьому допоможе СТО Генстар у Черкасах.
Чому важливо регулярно проводити обслуговування автокондиціонера
У магістралі автокондиціонера постійно циркулює газ фреон. Під впливом тиску він змінює стан на рідкий, при цьому виділяючи тепло. Надмірне тепло йде в атмосферу через радіатор, а холодна стиснена рідина після компресора надходить у випарник. Тому дуже важливо регулярно контролювати параметри роботи системи:
- герметичність;
- температуру рідини/газу;
- тиск у магістралі;
- рівень фреону та його стан, кількість сторонніх домішок.
Новий кондиціонер може зберігати герметичність протягом 2-3 років. Однак практика майстрів автосервісу Генстар показує, що через 50-60 тисяч км пробігу газ починає просочуватися через гумові ущільнювачі, рівень фреону падає. Падає тиск, тому кондиціонер втрачає ефективність.
Витік фреону відбувається з різних причин:
- сильний перепад температур;
- вібрація під час їзди;
- пошкодження механічного характеру, від яких ніхто не застрахований.
Через п’ять років експлуатації рівень фреону може впасти на 25-30%. Небезпека в тому, що процес втрати холодоагенту відбувається повільно, різких стрибків у роботі кліматичного комплексу не буде, натомість ефективність роботи знизиться до 40-50%.
До чого призводить нерегулярне обслуговування автокондиціонера
- Якщо вчасно не заправити магістраль холодоагентом, рівень поступово знижуватиметься, отже, падає тиск. Щоб його компенсувати, компресор включатиметься вдвічі частіше, що призведе до його зносу та швидкого виходу з ладу приводної муфти. Однак це не найбільша неприємність.
- Замість робочого газу в магістраль потрапляє повітря разом із вологою та пилом. Вони утворюють шкідливий завис і корозію, забивають патрубки та стільники теплообмінників, в результаті хімічної реакції утворюються оксиди та кислоти. Все це повільно руйнує та забиває кліматичну систему. До того ж мастило у складі холодоагенту вже не здатне ефективно змащувати запчастини компресора, він зношується і поступово стає непридатним до відновлення.
- Майстри СТО Genstar рекомендують обслуговувати кондиціонер після 3-5 років експлуатації хоча б раз на 24 місяці.
Що входить в обслуговування кондиціонера
Щоб уникнути подібних проблем і не витрачати зайвих грошей на покупку запчастин, експерти автосервісу Генстар рекомендують виконувати чіткий план обслуговування кондиціонера:
- Заміна салонного фільтра згідно з регламентом виробника автомобіля, або за потребою. Краще — двічі на рік, восени та навесні.
- Ретельне миття радіатора. У більшості моделей радіатор клімат-контролю та кондиціонера розташований за основним радіатором системи охолодження. Якісне очищення на автомобілі неможливе. Радіатор знімають та обробляють парогенератором, потім промивають і сушать.
- Очищення випарника. Як правило, дістатися до нього ще складніше, він розташований під передньою панеллю, але глибоке очищення за такою ж схемою необхідне і йому.
- Контроль герметичності та заправка фреоном. Виконується після усунення теч, заміни ущільнювачів. Разом із фреоном заправляється спеціальне мастило та пігмент для індикації місць витоку.
- Перевірка тиску та температури у магістралі.