Реставрація та ремонт турбіни у Києві
- Безкоштовна діагностика в авто та на стенді (у разі ремонту).
- Ремонтуємо будь-які авто: легкові, вантажні, автобуси й спецтехніку.
- Використовуємо тільки преміальне обладнання й інструмент; в арсеналі маємо прилади діагностики електронного актуатора, стенд для налаштування актуатора й геометрії, декілька видів розгінних стендів для тестування герметичності й дисбалансу картриджа, а також стенд для миття сажових фільтрів.
- Вартість від 250 грн
- Час від 3-х год

Ми пропонуємо
Досвід
Ми автосервіс-майстерня «Genstar»: професійно ремонтуємо та реставруємо турбокомпресори з 2012 року.
Устаткування
Використовуємо тільки преміальне обладнання та інструмент: в арсеналі є прилади діагностики електронного актуатора, стенд для налаштування актуатора та геометрії, кілька видів розгінних стендів для тестування герметичності та дисбалансу картриджа, а також стенд для миття фільтрів сажі.
Гарантія
Надаємо 12 місяців гарантії на послуги, запчастини та агрегати
Оперативність
Відкриті для вас щодня
з 8:00 до 20:00Зручність
Оплата послуг зручним для вас способом:
готівка, картка або на розрахунковий рахунок з ПДВ
Ціни на Реставрацію та ремонт турбіни у Києві
Послуга | Ціна |
---|---|
ТУРБІНА | |
Діагностика турбокомпресора на автомобілі (візуальний огляд, перевірка люфтів валу, комп'ютерна діагностика, тест-драйв з аналізом параметрів наддуву (при необхідності), діагностика клапана керування (актуатора) або сервоприводу, без зняття. | 750 грн |
Дефектування турбокомпресора автобуса (розбирання та дефектування елементів які вийшли з ладу; без складання і перевірки на стенді картриджа). Безкоштовно у разі ремонту | 300 грн |
Дефектування турбокомпресора легкового автомобіля (розбирання та дефектування всіх елементів турбокомпрессора, без збирання і перевірки на стенді). Безкоштовно у разі ремонту | 200 грн |
Дефектування турбокомпресора вантажного автомобіля (розбирання та дефектування елементів які вийшли з ладу; без складання і перевірки на стенді). Безкоштовно у разі ремонту | 300 грн |
Дефектування турбокомпресора спецтехніки (розбирання та дефектування всіх елементів турбокомпрессора; без складання та перевірки на стенді). Безкоштовно у разі ремонту | 300 грн |
Комплексна перевірка турбокомпресора автобуса (розбирання/збирання, дефектування всіх елементів турбокомпрессора; мийка, піскоструменна чистка, мийка картриджа в ультразвуковій ванні, перевірка на стенді картриджа на герметичність). | 1550 грн |
Комплексна перевірка турбокомпресора вантажного автомобіля (розбирання/збирання, дефектування всіх елементів турбокомпрессора; мийка, піскоструменна чистка, мийка картриджа в ультразвуковій ванні, перевірка на стенді картриджа на герметичність). | 1550 грн |
Комплексна перевірка турбокомпресора легкового автомобіля (розбирання/збирання, дефектування всіх елементів турбокомпрессора; мийка, піскоструменна чистка, мийка картриджа в ультразвуковій ванні, перевірка на стенді картриджа на герметичність). | 1200 грн |
Комплексна перевірка ТРК спецтехніки (розбирання/збирання, дефектування всіх елементів турбокомпрессора; мийка, піскоструменна чистка, мийка картриджа в ультразвуковій ванні, перевірка на стенді картриджа на герметичність). . | 1550 грн |
Комп'ютерна діагностика системи керування турбокомпресора | 250 грн |
Етапи стандартного ремонту турбокомпресора легкового автомобіля з геометрією
Діагностика ТРК (виконується двома способами: в автомобілі або на стенді).
Якщо є проблема в агрегаті, його демонтують.
Розбирання агрегата.
Миття та піскоструй.
Дефектування запчастин, заміна картриджа, регулювання геометрії.
Перевірка турбокомпресора на стенді та монтаж в автомобіль.
Комплекс послуг Genstar — Реставрація та ремонт турбіни
СТО Генстар у Вашому районі Києва
Несправність: Коли на вас чекає Реставрація та ремонт турбіни
Ознаки
- Під час їзди з'являється дим різноманітних відтінків (від білого до чорного)
- Втрата потужності автомобіля
Наслідки
- Несправний турбокомпресор не нагнітає тиск в двигун. Таким чином збільшується витрата надлишкового палива, яке не встигає згорати і залишається нагар у вихлопній системі. Це призводить до поломки каталізатора або сажового фільтра.
- Утворення маслянистих відкладень в каналах подачі мастила, що надалі збільшує тертя в роторі та геометрії і призводить до руйнування геометрії.