Заправка та ремонт автокондиціонера в Черкасах
- Вартість від 3000 грн
- Час від 90 хвилин
Досвід
З 1994 року професійно ремонтуємо стартери легкових та вантажних авто
Гарантія
Надаємо 12 місяців гарантії на послуги, запчастини та агрегати
Оперативність
Виконуємо якісний ремонт у найкоротші терміни
Зручна оплата
Оплачуйте готівкою, картою або на розрахунковий рахунок з ПДВ
Ціни на заправку та ремонт автокондиціонера в Черкасах
Послуга | Ціна |
---|---|
Автокондиціонер | |
Тест системи А/С на герметичність на автомобілі (Азотом) | 200 грн |
Комп'ютерна діагностика системи А/С | від 250 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С легкового автомобіля холодоагентом (фреоном) R134 до 1кг | 1200 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С вантажного автомобіля / автобуса / спецтехніки холодоагентом (фреоном) R134 до 1кг | 1200 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С легкового автомобіля холодоагентом Honeywell (фреоном) R1234y | 500 грн + стоимость фреона Honeywell (5 грн/1 г) |
Заправка (обслуговування) системи А/С під холодоагент 1234y легкового автомобіля холодоагентом (фреоном)R134 | 890 грн |
Заправка (обслуговування) системи А/С електромобіля, гібридного авто з електричним компресором холодоагентом (фреоном)R134 до 1кг | 1200 грн + олива 5,91 за 1 грам |
Заправка (обслуговування) системи А/С електромобіля, гібридного авто з електричним компресором холодоагентом (фреоном)1234y | 500 грн + стоимость фреона Honeywell (5 грн/1 г) |
Антибактеріальна обробка системи A/C (профілактична або усунення неприємного запаху в салоні) - методом випаровування антибактеріальної рідини | 1200 грн |
Антибактеріальна обробка системи A/C (профілактична) - методом озонування | 500 грн |
Пошук витоку холодоагенту (фреону) з системи А/С на автомобілі | 300 грн |
Чищення радіатора кондиціонера та радіатора охолодження двигуна (розбирання передньої частини авто, миття спеціальним засобом, миття водою) | від 1500 грн |
Миття компресора А/С (зовнішнє, перед розбиранням) | 100 грн |
Діагностика компресора А/С (з розбиранням і без збирання) | 200 грн |
Діагностика компресора А/С (з розбиранням та збиранням) | 300 грн |
Чищення компресора А/С | від 100 грн |
Заміна підшипника компресора А/С | 300 грн |
Відновлення посадкового місця підшипника компресора А/С (зварювальні та токарні роботи, без розбирання) | 800 грн |
Заміна електромагнітної муфти компресора А/С | 300 грн |
Відновлення електромагніту компресора А/С | 400 грн |
Заміна сальника компресора А/С | 250 грн |
Заміна керуючого клапана компресора А/С | 150 грн |
Перевірка герметичності компресора А/С азотом (після ремонту) | 200 грн |
Відновлення заднього контуру А/С дві магістралі | від 1500 до 3000 грн |
Від'єднання заднього контуру А/С | від 1500 до 3000 грн |
Зварювання трубки А/С (1 точка) | 250 грн |
Ремонт шлангу А/С (Вальцювання 1-єї точки магістралі) | 125 грн |
Капітальний ремонт (відновлення) одноконтурної системи А/С (зняття/ встановлення компресора та радіатора кондиціонера, фільтра-осушувача; промивання всієї системи; заміна всіх ущільнювальних кілець; заправка системи фреоном) | від 7500 грн |
Капітальний ремонт (відновлення) двоконтурної системи А/С (зняття/ встановлення компресора та радіатора кондиціонера, фільтра-осушувача; промивання всієї системи; заміна всіх ущільнювальних кілець; заправка системи фреоном) | від 10000 грн |
Капітальний ремонт (відновлення) триконтурної системи А/С (зняття/ встановлення компресора та радіатора кондиціонера, фільтра-осушувача; промивання всієї системи; заміна всіх ущільнювальних кілець; заправка системи фреоном) | від 12000 грн |
Відгуки про заправку та ремонт автокондиціонера в Черкасах
Коли потрібен ремонт
Ознаки
- поломка компресора, конденсатора
- несправність випарника
- забруднення ресивера-осушувача
- вихід з ладу вентиля, що регулює повітряний потік, датчика тиску
- пошкодження трубопроводу, зношування ущільнювачів
- обрив ременю
Наслідки
- Порушення планових інтервалів обслуговування, експлуатація автомобіля з низьким рівнем фреону призводить до повної відмови всієї системи кондиціювання. В результаті дорогий вузол доведеться міняти повністю
- При об'ємі робочої рідини автокондиціонера нижче 30% відбувається швидке зношування поршневої системи, потрібен капітальний ремонт.
З яких етапів складається заправка та ремонт автокондиціонера черкаси
- діагностика вузла, визначення протікання фреону, виміри тиску у відкритому та закритому контурі
- заправлення за низького рівня фреону
- демонтаж приладу для виявлення несправностей
- аналіз агрегату, перевірка компресора, радіатора, фільтра-осушувача, випарника
- промивання системи АКБ
- заміна зношених деталей
Поширені запитання
Як правильно заправляти автокондиціонер?
Заправку автокондиціонера краще довірити сертифікованому спеціалісту. Він перевірить систему на витоку, очистить її від повітря та вологи, потім заправить правильною кількістю холодоагенту. Для безпеки та ефективності роботи автокондиціонера не використовуйте заправки з аерозольних балончиків.
Як часто треба заправляти автокондиціонер?
Частота заправки автокондиціонера залежить від стану системи та витоків холодоагенту. В середньому рекомендується проводити профілактику та заправку кожні два роки, але краще стежити за роботою кондиціонера та проводити обслуговування за потребою.
Як дізнатися чи потрібно заправляти автокондиціонер:
Якщо кондиціонер працює неефективно або не охолоджує повітря, то, можливо, потрібна заправка. Можна перевірити рівень холодоагенту манометром і порівняти з рекомендованим значенням в інструкції з експлуатації автомобіля. Якщо рівень нижчий, зверніться до спеціаліста для обслуговування кондиціонера.
За якої температури заправляти автокондиціонер?
Заправку автокондиціонера краще проводити за температури навколишнього середовища від 18 до 28 градусів Цельсія. Це забезпечить правильний рівень холодоагенту в системі та уникне проблем із роботою кондиціонера в майбутньому.
Які норми заправлення автокондиціонерів?
Норми заправки автокондиціонерів залежать від виробника та моделі автомобіля, а також від того, який тип холодоагенту потрібний для роботи конкретної системи. Зазвичай обсяг заправки вказується в посібнику користувача або на спеціальній табличці, розташованій у моторному відсіку автомобіля. Для заправки кондиціонера рекомендується звертатися до фахівців.
Який фреон підходить для кондиціонера?
В автокондиціонери можуть заправляти різні типи фреонів залежно від виробника та моделі автомобіля. Наприклад, для старих моделей автомобілів використовують фреон R12, а для нових - R134a. Точний тип фреону, який необхідний для заправки, вказується у посібнику користувача або на спеціальній табличці, розташованій у відсіку автомобіля.
Скільки фреону у кондиціонері автомобіля?
Кількість фреону в кондиціонері автомобіля залежить від моделі та ємності системи кондиціювання. Як правило, для заповнення системи кондиціювання автомобіля використовується від 400 до 800 грамів фреону. Точна кількість вказується у посібнику користувача для конкретної моделі автомобіля.
Який процес заправлення автокондиціонера фреоном?
Процес заправки автокондиціонера включає приєднання спеціального обладнання до системи кондиціювання, видалення старого холодоагенту, перевірку на наявність витоків, потім заправку холодоагентом до необхідного рівня.
Витік фреону автокондиціонера. Що робити?
Витік фреону автокондиціонера можна виявити по недостатньому охолодженню та появі сторонніх шумів у системі. Щоб усунути витік, необхідно звернутися до сервісного центру для діагностики та ремонту. Не заправляйте кондиціонер самостійно, якщо є витік, це може призвести до поломки системи.
СТО Генстар пропонує:
- безплатна перевірка тиску робочої рідини в автокондиціонері;
- заправка фреонами, рекомендованими автовиробником, холодоагентом, заміна олії;
- виявлення витоків за допомогою флуоресцентної фарби;
- перевірка приладу після заправки;
- діагностика системи кондиціювання, розбирання та складання радіатора;
- ремонт, заміна зношених складників;
- чищення радіатора;
- антибактеріальна обробка салону;
- запис на автосервіс Genstar на зручний час;
- кілька варіантів оплати послуги.
Для нових автомобілів заправка автокондиціонера рекомендується раз на 2-3 роки, з пробігом понад 6 років – щорічно. За наявності неполадок у роботі, виявленні витіку фреону потрібні діагностика та ремонт приладу.
Автосервіс Genstar виконує комплексне заправлення автомобільних кондиціонерів різними холодоагентами, проводить ремонт із використанням оригінальних запасних частин.
Як ми заправляємо та ремонтуємо кондиціонери авто?
Дозаправлення на СТО здійснюється за допомогою спеціального обладнання. Досвідчені автомеханіки контролюють допустиму норму газу, заміряють тиск. Етапи процесу:
- відкачування, зважування, очищення фреону та олії із системи;
- вакуумування для оцінки герметичності;
- перезаправляння контуру;
- перевірка працездатності.
У процесі накачування фіксується точна кількість газу, перепади тиску, інші параметри. При підозрах на протікання механіки виконують їх пошук течошукачем і усувають.
Для виявлення несправностей проводиться діагностика. Автокондиціонер демонтується. Виконуються розбирання агрегату, дефектування, ремонт, заміна зношених деталей, промивання системи. Змінюються кільця ущільнювачів, проводиться збірка. монтаж, тестування приладу
За потреби ми обробляємо салон дезінфектором. Антибактеріальне чищення усуває неприємні запахи, дезінфікує всю систему кондиціювання.
Як зрозуміти, що настав час заправити автокондиціонер?
Критичний об`єм фреону, а також наявність дефектів у роботі приладу визначається за такими ознаками:
- слабке охолодження повітря у салоні;
- повне припинення кондиціювання;
- поява інею на внутрішньому блоці, олії на трубках;
- засмічення салонного фільтра, який може пропускати повітряний потік;
- забруднення радіатора;
- гучна робота компресора свідчить про зношеність внутрішніх деталей.
- З появою будь-якого сигналу не варто відкладати візит на сервіс.
Що може призвести до витоку фреону?
Цілком виключити витік газу з кліматичної системи неможливо. Нормою є втрата 50-100 г на рік, що компенсується дозаправленням. Якщо заправка потрібна частіше за два рази на рік, потрібно шукати злам.
Основні причини витоку:
- порушення герметичності циркуляційної системи: поява мікротріщин у сальнику компресора, інших ущільнювальних елементах;
- руйнування трубок фреонової системи протилідними реагентами, кислотними опадами.
Низький рівень фреону, вироблення робочого ресурсу складників призводять до припинення роботи кондиціонера, через що клімат у машині, особливо влітку, перестає бути комфортним.