Є скарга чи зауваження?

Напишіть її одразу керівнику автосервісу

Він її прочитає, точно точно. Розбереться хто і чому викликав у вас негативні емоції. І, звісно, перетелефонує вам

Введiть повний номер телефону.
Надіслати скаргу

Вашу скаргу надіслано. Найближчим часом з нею ознайомиться керівник та перетелефонує вам

Корисні статті

Справний кондиціонер створює «рай» у салоні

Обслуженный кондиционер

Щороку, з приходом теплого сезону, ми отримуємо дуже багато звернень із проблемами в системі кондиціонування.

Найпопулярніші:

  1. Брак тиску в системі
  2. Низький тиск
  3. Високий тиск конденсації під час роботи компресора
  4. Брак перепаду тиску

Насправді, турбуватися про систему кондиціонування потрібно і взимку, і влітку. Зараз ми розповімо вам, чому:

  • У літню спекотну погоду кондиціонер працює на повну котушку, тому необхідно приділяти увагу рівню охолодження салону та не впустити момент витікання чи недостачі холодоагента. Через втрату фреону хоча б на 30 %, у компресора починається масляне голодування та швидке зношування поршневої системи. У результаті кондиціонер потрапить на капітальний ремонт. Щоби подовжити життя компресору та всій системі, рекомендується вчасно заправляти кондиціонер якісною оливою та фреоном.
  • Під час зимового сезону кондиціонером взагалі не користуються, але це теж негативно впливає на всю систему. Взимку потрібно хоча б раз на місяць вмикати кондиціонування повітря на 5–10 хвилин, зменшивши силу обертів вентилятора. Тоді, компресор буде працювати, але салон не буде охолоджуватися як влітку. Якщо у вашому авто система клімат контролю, тоді вмикання кондиціонера взимку не потрібне. Клімат контроль працює трішки інакше: постійно змішує гаряче та холодне повітря, підтримуючи налаштований рівень температури.
  • Важливим чинником, який впливає на здоров’я кондиціонера, є чистота системи охолодження повітря. Під капотом постійно накопичується бруд, а в радіатор можуть потрапляти сміття та листя. Ці неприємності необхідно ліквідувати способом продування або промивання радіатора.
  • Один раз на 2 роки рекомендовано проводити антибактеріальну обробку кондиціонерного обладнання. Потрапляння пилу та вологи спричиняє забруднення системи охолодження, а випаровувач та повітроводи перетворюються в розсадник бактерій, грибків та кліщів. Для антибактеріальної обробки салону існує також озонування. Його проводять з допомогою потужного генератора озону. Така антибактеріальна чистка позбавить салон від бактерій та вірусів, нейтралізує неприємні запахи.

Незалежно від віку авто, виробники систем кондиціонування рекомендують перевіряти працездатність кондиціонера щорічно. Перезаправляння фреону для нових авто бажано проводити раз на 4 роки, а ось автомобілі, віком від 6 років можуть потребувати обслуговування раз на рік.

Навіщо потрібна перевірка тиску фреону?

Рівень температури та тиску фреону показує здоров’я кондиціонера. Завдяки вимірам ви зможете простежити найменші зміни та запобігти майбутнім проблемам. Перевірити тиск фреону можна манометричним колектором чи заправною станцією.

Об’єднуючи вищевказані рекомендації та реальні обставини, можна підбити підсумки: довговічність кондиціонера та його продуктивність прямо залежна від своєчасного обслуговування та діагностики.

Iнші статті

Заправка автокондиционера фреоном r1234yf

Потрібна заправка кондиціонера R1234yf? В асортименті Genstar є всі фреони!

О гидроусилителе

А ви в курсі як працює гідропідсилювач керма?

Як працює гідропідсилювач керма