Ремонт моторчика пічки в Одесі
- Вартість від 350 грн
- Час від 60 хвилин
Досвід
З 1994 року професійно ремонтуємо стартери легкових та вантажних авто
Оперативність
Виконуємо якісний ремонт у найкоротші терміни
Зручна оплата
Оплачуйте готівкою, картою або на розрахунковий рахунок з ПДВ
Ціни на ремонт моторчика пічки в Одесі
Послуга | Ціна |
---|---|
Ремонт системи охолодження (Радіатор пічки) |
Відгуки про ремонт моторчика пічки в Одесі
Поширені запитання
Де знаходиться радіатор пічки?
Радіатор печі знаходиться всередині салону автомобіля, зазвичай у нижній частині панелі приладів або під сидінням. Він підключений до системи охолодження двигуна і використовується для передачі тепла від двигуна до повітря, що циркулює в салоні, щоб обігріти його в холодну пору року.
Як зрозуміти забитий радіатор грубки чи ні?
При забиванні радіатора печі може виникнути нестача тепла в салоні, туман на склі та слабкий рух повітря через опалювальні отвори. Також можлива поява шуму та неприємного запаху. Перевірку стану радіатора краще довірити професійному автомеханіку.
Чому забивається радіатор пічки
Радіатор печі може забиватися через накопичення бруду, пилу, листя та інших сміттєвих частинок, які потрапляють до системи опалення. Це може статися через неправильне використання автомобіля або старіння матеріалів, що використовуються для виготовлення радіатора.
Як працює радіатор пічки?
Радіатор печі підключено до системи охолодження двигуна автомобіля. Він отримує гарячу охолодну рідину від двигуна і передає її через безліч маленьких каналів, де вона віддає тепло повітрю, яке проходить через радіатор печі. Таким чином, у салоні створюється тепло та комфорт у холодну погоду.
Як промивають радіатор печі?
Радіатор печі промивають спеціальним розчином, який очищає його від нальоту та забруднень. Для промивання можна використовувати як спеціальні рідини, так і народні засоби, наприклад оцет або соду. Розчин потрібно пропустити через радіатор печі, а потім добре промити водою.
Чи можна їздити, якщо тече радіатор пічки?
Так, можна їздити, але це може призвести до перегріву двигуна, тому що радіатор пічки відповідає за теплообмін та охолодження двигуна, що може спричинити серйозні проблеми. Рекомендується якнайшвидше замінити або полагодити радіатор печі, щоб уникнути проблем із двигуном.
Як влаштований радіатор пічки автомобіля?
Радіатор пічки автомобіля є маленьким радіатором, який має маленькі трубки і пластинки, які передають тепло із системи охолодження двигуна до повітря в салоні. Він підключений до системи охолодження двигуна та працює на теплообміні, передаючи тепло від двигуна до салону автомобіля. Повітря, що проходить через радіатор, нагрівається та створює потік гарячого повітря в салоні.
Скільки коштує ремонт опалювача в автомобілі? Цим питанням починається майбутня зустріч на СТО.
Серед інших автомобільних вузлів, пічка автомобіля не є проблемним місцем. Але є досить важливим засобом обігріву в зимовий період. Тому, щоб наші клієнти не потрапляли взимку в холодний салон, у нас передбачена послуга: ремонт опалювача авто. Це один з головних напрямків нашої компанії, що існує багато років.
Як виглядає обігрів машини?
Обігрів повітря може здійснюватися завдяки системі клімат-контролю або ж з допомогою встановленого автономного опалення.
Пічка знаходиться перед панеллю салону в самому центрі або в підкапотному просторі. Тому, щоб дістатися до неї, іноді потрібно знімати торпедо.
Візуально опалювач виглядає дуже просто: складається з моторчика – серця, і вентилятора, який розвиває гаряче повітря.
Принцип роботи, як і конструкція теж прості – тепле повітря передається від двигуна. Якщо докладніше, то: тосол циркулює в системі охолодження двигуна, потім потрапляє в радіатор. Далі вентилятор крізь стільники проганяє повітря (вуличний), він прогрівається і через повітроводи потрапляє на вентилятор пічки, який своєю чергою розганяє його по салону.
Тосол знаходиться в постійному обороті, підтримуючи таким чином високу температуру в радіаторі.
Якими можуть бути несправності:
- Засмічення радіатора.
- Поломка краника.
- Повітряні корки в системі.
- Проблема з помпою.
- Несправність в моторчику (електрочастина).
- Витікання рідини.
Також є і симптоми, які вказують на несправність пічки. Серед усіх, виділяються:
- свист, шум, брязкіт при обігріві;
- недостатність тепла;
- дме холодне повітря;
- запахло пластмасою або згорілими проводами;
- не регулюється потужність … додаток потужності не відчувається.
При наявності таких симптомів необхідно не включати опалювач або перевірити його в тест режимі, прислухаючись до місця звуку і запаху.
Ремонт автомобільних опалювачів
У загальному списку обслуговування у нас є діагностика опалення, ремонт автопічки, промивання радіатора опалювача, ремонт моторчика з відновними процедурами.
На випадок, коли опалювач недостатньо дме теплим повітрям, проблема лежить в забитому радіаторі. Тоді й проводиться промивка системи опалення машини. Як це робиться? Спеціальну рідину для чищення радіаторів запускають всередину пристрою. А після процедури заливається новий антифриз. Ще, низький рівень тепла також залежить і від кількості і якості радіаторної рідини. Якщо її недостатньо – ефективність обігріву значно погіршується.
Якщо швидкості обігріву не регулюються – проблема в резисторі вентилятора або моторчику. Часто в автомобілях із “заслінками” проблема стосується саме приводу заслінки.
Потрапляння повітря в систему – трапляється через бульку в системі циркуляції антифризу, яка порушує потік. У цій ситуації прогрівається двигун, в той же момент потрібно послабити на вхідному шлангу хомут (це необхідно для підбурювання повітря).
Зламалася помпа? Ознака цієї проблеми – набагато гірший обігрів, але більш критичним є вплив і на охолодження ДВС. В результаті може виникнути поломка блоку циліндрів і автоматично буде потрібен капремонт машини.
Іноді ремонт пічки машини може вже не знадобитися, тільки заміна вузла на новий.
На нашому автосервісі можна виправити будь-які неполадки автопічки, і інших важливих вузлів.
Вартість ремонту автомобільних опалювачів прямо залежить від стану запчастин, лопатей самого вузла вентилятора, а також від інших взаємопов’язаних частин цієї системи. Іноді можна промити радіатор, а ось в деяких випадках фахівцям доведеться розбирати торпедо, міняти проводку, міняти резистор, лопаті, мікросхеми або комплексно обслуговувати весь ансамбль опалювальної частини авто. І в такому випадку ремонт пічки в авто за ціною може бути дорожче, ніж її заміна.
Ми за те, щоб кожен водій їздив в теплі й без запітнілих вікон.