Заміна масла і фільтрів у Черкасах
- Додатково проведемо безкоштовну діагностику: АКБ, генератора, трансмісії, гальмівної системи.
- В наявності є олива та фільтри, розповсюджених виробників.
- Вартість від 250 грн
- Час від 30 хвилин

Ми пропонуємо
Гарантія
Надаємо 12 місяців гарантії на послуги, запчастини та агрегати
Оперативність
Відкриті для вас щодня
з 8:00 до 20:00Зручність
Оплата послуг зручним для вас способом:
готівка, картка або на розрахунковий рахунок з ПДВ
Ціни на Заміну масла і фільтрів у Черкасах
Послуга | Ціна |
---|---|
Заміна оливи та фільтрів | |
Заміна олії у двигуні, заміна масляного фільтра | ~ 250 грн |
Заміна олії в трансмісії МКПП | ~ 250 грн |
Заміна олії в трансмісії АКПП | ~ 700 грн |
Заміна повітряного фільтра | ~ 100 грн |
Заміна зчеплення | ~ 2500 грн |
Шприцювання шкворнів, хрестовин | ~ 50 грн |
Порядок заміни мастил та фільтрів на СТО Генстар у Черкасах, АК Славутич
Прогрівання двигуна до робочої температури.
Установка автомобіля на підіймач, демонтаж кришки маслозаливної горловини.
Очищення та продування піддона картера та зливної пробки.
Демонтаж старого масляного фільтра.
Встановлення маслоприймача під автомобіль, злив зношеного масла.
Очищення привалочної площини масляного фільтра, майстер змащує і заправляє прокладку фільтра в паз, встановлює новий фільтр з новою прокладкою.
Очищення від сміття та стружки магнітної пробки піддона.
Заливання нової оливи до мінімальної позначки.
Прокручування двигуна без пуску, перевірка рівня, долив до нормального рівня.
Пуск та прогрів двигуна, контрольна перевірка рівня, огляд фільтра та зливної пробки на предмет підтікання.
Ознаки зношування моторного масла
Ознаки
- Фахівці автосервісу Генстар рекомендують виконувати заміну оливи та фільтра з інтервалом у 7-9 тисяч км пробігу.
- Заміна масла необхідна після ремонту двигуна — шатунно-поршневої групи, масляного насоса, заміни вкладишів або колінвала, ремонту головки блоку циліндрів, будь-яких операцій із гільзами блоку циліндрів.
- Ознаки влучення твердих фракцій у мастило — стружки, металевої пудри, герметиків.
- Після пробою прокладки головки блоку циліндрів.
- При попаданні антифризу до системи змащення.
- При витоку значної кількості палива до системи змащення.
- Занадто густа або надто рідка консистенція оливи.
- Рідина радикально змінила колір — стала чорною або у вигляді білястої емульсії.
- Олива пахне горілим, відпрацьованими газами.
Наслідки
- Окислення масла, знос присадок, накопичення забруднень різного характеру призводять до того, що мастило не утворює масляну плівку на елементах двигуна, що труться. Це призводить до прискореного зносу поршнів, кілець, шийок розподільного валу та колінвала, гільз блоку циліндра.
- Стара олива вже не має миючих та тепловідвідних властивостей. В результаті двигун часто перегрівається, а масляні магістралі та мастильні канали забиваються брудом, нагаром та продуктами зношування деталей двигуна.
- Антикорозійні присадки перестають працювати через 12-18 місяців експлуатації. Це може спричинити утворення джерел корозії не тільки на сталевих, але й на чавунних, алюмінієвих деталях силового агрегату.
- В'язкість і плинність зношеного мастила змінюються, тобто воно вже не відповідає нормативам, прописаним виробником авто. Збільшується навантаження на колінвал, поршні, шатуни, кільця сильніше зношують робочу поверхню гільз блоку циліндрів.