Є скарга чи зауваження?

Напишіть її одразу керівнику автосервісу

Він її прочитає, точно точно. Розбереться хто і чому викликав у вас негативні емоції. І, звісно, перетелефонує вам

Введiть повний номер телефону.
Надіслати скаргу

Вашу скаргу надіслано. Найближчим часом з нею ознайомиться керівник та перетелефонує вам

Корисні статті

Як у вас проходить підготовка кондиціонера до літа?

Подготовка кондиционера

Тільки не кажіть, що ви знову забули заглянути, як там поживає друг, що рятує вас влітку від спеки?!

Наші автосервіси вже працюють на повну потужність над заправкою і ремонтом систем кондиціонерів. Адже зараз почався сезон стрімкого підвищення температури, а всі автомобілісти різко почали страждати від несправного охолодження салону. А знаєте чому? Просто потрібно знати лайфхаки, як підготувати кондиціонер до літа, і їздити зі спокійною душею!

Коли рак на горі свисне 

Цей фразеологізм працює у всіх випадках і пов’язаний не тільки з відвідуваннями сто. На жаль, ми завжди закриваємо очі на дрібні несправності, які потім влітають нам у копієчку. Так і з системами кондиціювання: взимку не користуєшся – нема мороки. Приходить тепла пора, і всі починають очманіло бігати у пошуках автосервісу.

З огляду на особливості будови системи кондиціювання і властивості фреону, який з часом просто може “випаровуватися”, потрібно проводити перевірки хоча б раз в 1-2 роки, аби виключити витікання і поломки (якщо це нове авто з конвеєра). Авто старше 5 років треба обов’язково обстежувати раз на рік, тому що фреону за це час може залишитися дуже мало, а зношена система вимагає більшої уваги до деталей. Так говоримо не ми, а самі виробники автокондиціонерного обладнання, і виробники авто залишають такі пам’ятки в книжці з експлуатації транспортного засобу.

Кілька прикладів посібників з ТО від виробників:

Renault

Руководство по эксплуатации РЕНО

Hyundai Solaris

Руководство по эксплуатации Hyundai Solaris

Hyundai Santa Fe

Руководство по эксплуатации Hyundai Santa Fe

Поради від експертів Генстар

Завжди приємно їздити в прохолодному салоні. Але для цього потрібно стежити за станом кондиціонерного обладнання. Щоб поїздки на сто не перетворювалися в неприємну процедуру з вливанням грошей в транспортний засіб, ми підготували для вас добірку головних рекомендацій.

Основні з них звучать ось так:

  • Чистота – запорука працездатності кондиціонера. Особливо це стосується радіатора. Брудний забитий радіатор – основна причина зниження ефективності автомобільного кондиціонера. Він знаходиться в несприятливому місці: бруд з дороги, реагенти, якими взимку посипають дороги, тополиний пух та інший бруд у повітрі здатні забити радіатори та повністю закрити повітряний потік. Часто майстри в радіаторі виявляють і пластикові обривки пакетів, і інші предмети, що вилітають з-під колес. Решітки радіатора навесні варто ретельно очищати і навіть промивати.

Це правило також працює і для салонного фільтра, випарника кондиціонера.

Чим чистіша поверхня, тим кращий теплообмін і охолодження повітря. Це стосується саме випарника. Його ламелі можуть забруднюватись, через що порушується робота всієї системи. Крім тотального забруднення, в ньому зароджується і “нове життя” у вигляді бактерій, грибків. Все це потім потрапляє в легені водія і пасажирів. Правильна і вчасно проведена чистка вирішує ряд проблем: прибирає неприємний запах у салоні, вбиває всю “живність”, покращує ефективність роботи.

  • Злови витік раніше, ніж він почнеться!

Основна проблема, з якою до нас звертаються – відсутність фреону в системі. Ця проблема може виникнути у двох випадках:

 – стався витік і весь вміст пішов у повітря;

 – тривалий час ніхто не перевіряв і не заглядав в кондиціонерну систему. За довгий період фреон може просто “випаруватися” і система залишиться порожньою.

Майстри наполегливо рекомендують не забувати про кондиціонерний вузол, крім щорічних діагностик оглядати магістральні трубки, шланги, радіатор, компресор самостійно. Наявність масляних плям чи запотівання на зовнішніх елементах системи – це тривожний знак, який вказує на розгерметизацію та витікання фреону.

 

  • Шумить – значить пора замінити. Це більше стосується підшипника, що вже не здатний адекватно працювати та бовтається, видаючи шум. Його бажано замінити відразу, аби уникнути ремонту компресора. При нестачі суміші оливи з фреоном хоча б на 30%, починається масляне голодування компресора. Його поршнева система зношується у 2 рази швидше і починає шуміти, що означає – привіт капітальний ремонт! Будь-який шум, який чути від цього вузла є передвісником глобальних проблем.

 

Діагностика, ремонт и заправка

На наших СТО можна відремонтувати й заправити системи кондиціонування фреонами: R12, R134a, R1234yf, автосервіс Генстар по вул. Затишна, 7Б може заправити революційний фреон R744. Робимо капітальний ремонт одно- дво-, триконтурної систем кондиціювання. Проводимо чищення кондиціонера двома способами: антибактеріальна чистка (розпорошення спеціального розчину в салоні), озонування (за допомогою спеціального генератора озону – газу, який вбиває бактерії, грибки й віруси, запахи). 

Iнші статті

Заправка автокондиционера фреоном r1234yf

Потрібна заправка кондиціонера R1234yf? В асортименті Genstar є всі фреони!

О гидроусилителе

А ви в курсі як працює гідропідсилювач керма?

Як працює гідропідсилювач керма