Є скарга чи зауваження?

Напишіть її одразу керівнику автосервісу

Він її прочитає, точно точно. Розбереться хто і чому викликав у вас негативні емоції. І, звісно, перетелефонує вам

Введiть повний номер телефону.
Надіслати скаргу

Вашу скаргу надіслано. Найближчим часом з нею ознайомиться керівник та перетелефонує вам

Корисні статті

Хочеш охолоджуватися, люби й заправляти

Зачем заправлять кондиционер в машине

Автокондиціонер — невіддільна частина сучасного автомобіля. І щоб він прожив якомога довше, потрібно вчасно його обслуговувати та пильно стежити за працездатністю і найменшими змінами.

Як зрозуміти, що потрібно заправляти кондиціонер в машині

Кращим періодом для заправки є початок весни, щоб перед спекотним періодом ви були в повній бойовій готовності. 

Рекомендується заправляти кондиціонер раз на два-три роки, за умови, що це новий агрегат. Якщо автокондиціонеру більше ніж 6-7 років, заправку потрібно робити щорічно, як і перевірки на працездатність.

Навіщо заправляти кондиціонер в машині? Це спосіб убезпечити агрегат від поломки, адже при малій кількості фреону і великій кількості води всередині відбувається корозія. І якщо, в кінцевому підсумку використовувати кондиціонер без фреону, звісно пристрій вийде з ладу.

Заправкою кондиціонера займаються автосервіси, адже цей процес вимагає серйозного обладнання. Але перед заправкою варто дізнатися інформацію про те, який фреон потрібен саме для вашого кондиціонера. У нашій статті є докладна інформація про види та марки кондиціонерного фреону.

Процес заправки кондиціонера

Стандарт заправки скрізь практично однаковий. Здійснюється за допомогою спеціального обладнання.

Етапи:

  1. Видалення старого холодоагенту. Зважування залишків для розуміння, скільки фреону потрібно буде заправити надалі.
  2. Процес вакуумування, щоб прибрати залишки повітря і вологи.
  3. Тестування системи кондиціонування на герметичність.
  4. Заправка спеціалізованою оливою для змащування деталей всередині компресора.
  5. Заправка фреоном.
  6. Тестування роботи на повну потужність.

Після діагностики та заправки фахівець зможе приблизно розповісти про те, як часто доведеться міняти фреон в кондиціонері авто.

Дуже важливо! При заправці потрібно використовувати точну кількість фреону й мастила відповідно до кількості, яку спочатку застосовував виробник.

Фактори впливу на працездатність агрегату

Кондиціонер знаходиться поруч з усіма важливими агрегатами в машині, а це не зовсім сприятливі умови. Діють такі фактори впливу як:

  • Вібрації, через те, що він знаходиться поруч з мотором і іншими агрегатами в капоті. Це розхитує кріплення і з часом може статися витік фреону.
  • Різноманітні витоки оливи та інших рідин.
  • Забруднення пилом.
  • Скакання температур від нагрівання сусідніх агрегатів і деталей.
  • Якщо взимку їздили без радіатора кондиціонера або сталася розгерметизація, то в системі могла утворитися вода, пари та повітря, замість фреону.

Топ-список “негараздів” автокондиціонера

Щоб уникнути поломок, прислухайтеся до звуків пристрою.

Компресор кондиціонера. Гул і помітні підтікання оливи на корпусі компресора — головні ознаки несправності пристрою. А ще можуть бути:

  • витік холодоагенту через пошкодження корпусу і зношеності ущільнювачів;
  • ослаблення приводного ременя або його знос;
  • зношеність сальника вала;
  • порушення роботи електроланцюга.

Радіатор кондиціонера (конденсор). Головне завдання — охолодження фреону. Забруднення конденсора призводить до неповноцінного охолодження і неполадок кліматичного контролю.

Випарник. Вода в салоні та нетипові “аромати” — головні ознаки поломки або забруднення випарника, які виникають внаслідок іржавіння та закорковування зливної трубки.

Ресивер-осушувач. Цей фільтр необхідний для видалення зайвої вологи з системи кондиціонування, очищення фреону від “відходів” компресорної діяльності. Ресивер ламається у двох випадках: через неправильну заправку та неякісне лагодження.

Вентилятор. Служить для додаткового охолодження фреону, але існує не у всіх моделях автокондиціонерів. Основні проблеми, які виявляють при діагностиці — надмірний шум або відсутність обертання. Така поломка трапляється від зношеності підшипника, порушення електроланцюга або механічного пошкодження.

 

В СТО Genstar для заправки кондиціонерів використовується кілька моделей спеціального обладнання: TEXA KONFORT 760R / 707R / 710R, X-treme Variant і Variant WIGAM Amica SAE, які не вимагають особливого втручання майстра в процес заправки. За допомогою такого обладнання ми зможемо заправити вас фреоном R134a і R1234yf.

Запрошуємо вас на обслуговування і заправку кондиціонерів!

Iнші статті

Подготовка кондиционера

Як у вас проходить підготовка кондиціонера до літа?

Стаття про те, як правильно підготувати кондиціонер до літнього сезону

Как работает стартер в автомобиле

Що робить стартер в автомобілі?

Для чого потрібен стартер в автомобілі